MOBlend, Ικανή Κοινότητα Πρακτικής για Εικονική Εργασία

site                                                      site                                              site

Διαδικτυακά μαθήματα: προσαρμοστικότητα λόγω του COVID-19 και ευκαιρία για επανεκπαίδευση

Παρά το γεγονός ότι η διαδικτυακή μάθηση έχει γίνει πιο δημοφιλής ως αποτέλεσμα του ιού COVID-19, αναμένεται οι άνθρωποι να εξακολουθούν να αναζητήσουν περισσότερα κίνητρα σε διεθνή ιδρύματα. Όταν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα αναγκάστηκαν να στραφούν στη μάθηση και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια του lockdown για τον COVID-19, είδαμε πόσο σημαντική είναι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για την εκπαιδευτική ανθεκτικότητα. Τα διαδικτυακά μαθήματα επιτρέπουν στους μαθητές να μάθουν χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθήσουν σωματικά μαθήματα. Αυτό σημαίνει ότι οι διεθνείς φοιτητές ενδέχεται να μπορούν να λάβουν πιστοποιητικό από τη χώρα καταγωγής τους, κάτι που μπορεί να συμβεί πιο συχνά τα χρόνια μετά τον COVID-19. Η προσαρμοστικότητα θα είναι σημαντική σε οποιοδήποτε από αυτά τα μοντέλα, επειδή οι οργανισμοί πρέπει να μπορούν να αλλάζουν ανάλογα με την εποχή και τους κανόνες. Η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ) έχει προειδοποιήσει ότι η επιδημία COVID-19 μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια 25 εκατομμυρίων θέσεων εργασίας παγκοσμίως. Οι πολίτες συνήθως εγγράφονται στο σχολείο ή την κατάρτιση για να ενισχύσουν τις πιθανότητές τους να βρουν εργασία ή να αυξήσουν τις εναλλακτικές λύσεις που παράγουν εισόδημα, υποκινούμενοι από την επικρατούσα υπόθεση ότι η εκπαίδευση μπορεί να οδηγήσει σε οικονομικές ανταμοιβές. Καθώς ορισμένες θέσεις εργασίας και βιομηχανίες γίνονται λιγότερο σημαντικές και άλλες γίνονται πιο σημαντικές, θα χρειαστούν πολλές νέες δεξιότητες για την κάλυψη των αναγκών της αγοράς εργασίας. Ακόμη και σε επαγγέλματα που δεν επηρεάζονται από το κλείσιμο ή τις μεγάλες απολύσεις, η αναβάθμιση δεξιοτήτων θα είναι απαραίτητη. Μέσω της τεχνογνωσίας και των δεξιοτήτων τους, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μπορούν να παρέχουν τόσο ακαδημαϊκές πιστοποιήσεις όσο και πολύ περισσότερα ταλέντα για επαγγελματική ή «πρακτική» μάθηση τόσο σε ντόπιους όσο και σε ξένους φοιτητές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια διευρυμένη ροή εσόδων, η οποία υποβοηθείται από την ανάπτυξη μικτής και διαδικτυακής εκπαίδευσης που στοχεύει διάφορους πληθυσμούς, όπως οι ηλικιωμένοι. Ταυτόχρονα, αυτή η στρατηγική διευκολύνει τους ανθρώπους να αποκτήσουν την εκπαίδευση και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να ανταγωνιστούν σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο, κάτι που μπορεί να βοηθήσει την οικονομία της χώρας. Προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των ηλικιωμένων, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα θα πρέπει να σχηματίσουν συμμαχίες σε όλο τον κόσμο και να προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα ευέλικτων μονοπατιών και προσεγγίσεων. Για ευέλικτη εκπαίδευση, τα σύντομα, διαδικτυακά ή μεικτά μαθήματα που προσφέρουν μικροδιαπιστευτήρια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την απόκτηση υψηλότερων πιστοποιητικών θα γίνουν πιο σημαντικά. Τα σύντομα μαθήματα όχι μόνο επιτρέπουν στους μαθητές να μάθουν νέες δεξιότητες με τρόπο που ταιριάζει στο πρόγραμμά τους, αλλά βοηθούν επίσης τους μαθητές να μάθουν σημαντικές δεξιότητες όπως η επιμονή, η αυτοκατευθυνόμενη γνώση και οι οργανωτικές δεξιότητες, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα ευρύ φάσμα εργασιών και επιχειρήσεις. Καθώς οι οικονομικές επιπτώσεις από τον COVID-19 αυξάνουν τη ζήτηση για κατάρτιση δεξιοτήτων, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα πρέπει να διερευνήσουν πώς να επωφεληθούν από αυτήν την ευκαιρία.

 

 

site      facebook